You are here

Reklamacije

Kupovina je situaciona i individualna, pa se mogu dogoditi slučajevi gde će kupac tražiti od nas da se kupljena roba vrati iz više razloga.

Zakon krajnjem potrošaču to omogućava u određenom roku. Nakon utvrđivanja da je roba vraćena u istom stanju kako je i poslata tj prodata (neoštećena i ispravna i roba i ambalaža, vrši se povrat novca kupcu ili zamena uz doplatu za neki drugi artikal).

 

Kupac robu može da vrati samo u sledećim slučajevima UZ FISKALNI RAČUN i napisan RAZLOG VRAĆANJA:

1. Krajnji kupac zakonski je može vratiti u roku od 7 dana od fakturisanja tj kucanog fiskalnog računa, osim u slučaju poručivanja putem

WEB-a tj. slanjem robe kurirskom službom gde je rok za povrat 14 dana od kucanog računa. U oba slučaja se obračunavaju i radni i neradni dani. . 
2. Ukoliko je greškom prodavnice BRICOS fakturisana roba koju kupac nije poručio, rok za započinjanje procedure povraćaja robe je 24h od trenutka prijema robe.

U ovom roku to može uraditi bez ikakvog objašnjenja i tražiti da zameni za drugi artikal, uz doplatu, ili da zahteva povrat novca. Zato je najbolje za kupca, da robu proverava prilikom kupovine ili po prijemu robe.
Ukoliko vam je pošiljka stigla oštećena, potrebno je da u roku od 24 sata od prijema pošiljke kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte našu prodavnicu kako bi vam poslali zamenu.

Kupac nas o ovom obaveštava pozivom na broj tel:+38121 6895855 ili slanjem e-maila na webshop@bricos.co.rs . U slučaju da kupac reklamira artikal nakon isteka ovog vremena, zbog nedostatka ili kvara, kupac se upućuje na redovnu proceduru RMA (da artikal sam odnese u ovlašćeni servis naveden na garanciji).

Ukoliko kupac vraća artikal koji je dobio putem kurirske službe, zakonski rok za ovo u odnosu na datum sa fiskalnog racuna je 14 dana.

U tom roku kupac se upućuje na slanje kupljenog artikla u našu prodavnicu u Novom Sadu – “BRICOS” Bulevar Vojvode Stepe br.40 .

Kupac će na ovu adresu poslati:

- Artikal koji vraća i garantni list

- Original fiskalnog računa 

- Napisan na papiru, razlog vraćanja (predomislio se, ne odgovara, neispravno primljeno,…)

- Ukoliko je roba poručena preko WEB-a poslaće nam i jednostrani raskid ugovora koji može preuzeti sa našeg sajta.

Proizvod koji se vraća mora biti u istom stanju kao i kada je nabavljen i mora sadržati svu tehničku dokumentaciju ( uputstvo, garanciju, pakovanje itd ). Proizvod mora biti bez bilo kakvih fizičkih oštećenja i tragova korišćenja. Troškove transporta pri vraćanju robe snosi kupac. Posle 14 dana od dana prijema Brico S nije obavezan da vrati novac ili zameni robu.

Po prijemu ovako poslate robe služba RMA će utvrditi stanje i ispravnost artikla i obavestiti nas da možemo razdužiti kupca ili poslati neku zamenu.

 

 

Na sledećem linku možete preuzeti OBRAZAC ZA POVRAT ROBE